Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Порівняння Jira Software Cloud Standard і Premium. Який пакет підійде Вам?

Порівняння Jira Software Cloud Standard і Premium. Який пакет підійде Вам?

Компанії завжди прагнуть до максимального спрощення своєї роботи на всіх рівнях. Від процесу розробки програмного забезпечення залежить ефективність роботи інших відділів організації. Компанія Atlassian пропонує зручний інструмент, який дозволить планувати, аналізувати, управляти, переглядати результати робочого процесу команд на всіх етапах розробки. Це програма JIRA Software, зараз нею користуються 180 000 команд по всьому світу, продукт допомагає в моніторингу завдань, відстеження помилок. JIRA Software можуть застосовувати в своїй роботі не тільки розробники, а й учасники інших команд.

jiracloud_mini.jpg

Сьогодні хочемо ознайомити Вас з хмарними програмами Jira Software Cloud двох планів Standard і Premium, пояснимо, чим вони відрізняються і які переваги кожного з них.

Jira Software Cloud Standart

З Jira Software зручно створювати користувацькі сценарії, планувати спринти, делегувати завдання між відділами. З усією своєю командою Ви можете обговорювати план роботи, розставляти завдання за пріоритетністю з наочним відображенням.

План Standard містить розгорнуту підтримку, додаткових користувачів, містке сховище. Обсяг файлового сховища - 250 ГБ, це дозволить продуктивно заповнити простір та поліпшити спільну роботу.

У разі виникнення додаткових питань, перебоїв в роботі ПЗ, проблемних ситуацій, кваліфіковані співробітники з відділу підтримки Вам допоможуть. В рамках цього плану передбачена регіональна підтримка протягом 9 годин в робочий час з понеділка по п'ятницю.

Програмне забезпечення Jira Software можуть використовувати до 20 000 користувачів . З ростом кількості учасників команд є можливість отримати знижки на кожного користувача.

У пакеті Standard є додаткові можливості з координації прав щодо конкретного проекту - можна налаштовувати права, ролі користувачів, елементи безпеки в контексті завдань . ПЗ рівня Jira Software Cloud Standard передбачає наявність базових дорожніх карт в кореляції з командами. Це поширюється на проекти, які керуються компанією або командою.

Picture1.jpg

Jira Software Cloud Premium

Програмне забезпечення в рамках цього пакету дозволить проводити безпечне масштабування з розширеним спектром можливостей, забезпечує високий рівень сервісу. Jira Software Cloud Premium передбачає необмежене сховище та техпідтримку VIP-класу.

Крім всіх можливостей Cloud Standard Cloud Premium включає ряд зручних опцій для комфортної роботи користувачів.

Дорожні карти з розширеним функціоналом. Використовуючи Advanced Roadmaps є можливість візуально моніторити роботу в Jira Software. Ви можете формувати дорожні карти, які включають більше однієї команди і кілька проектів Jira. Перевага цієї функції - повне управління, відстеження, аналіз робочого процесу. Крім того, доступна можливість ділитися дорожніми картами з третіми особами.

Повна автоматизація, управління автоматизацією для декількох проектів. У Jira Software Cloud Premium передбачена можливість редагувати процеси автоматизації без коду одночасно для декількох продуктів і проектів. Це можна зробити в декілька кліків. За відгуками користувачів автоматизація робить процес масштабування Jira простіше.

Архівування. Для упорядкування вмісту Jira Software скористайтеся функцією архівування проекту. Неактуальну інформацію надішліть в архів, це дозволить очистити робочий простір і зосередиться тільки на важливих та значимих проектах.

Пісочниця, як незалежне простір для тестування. У Jira Software Cloud Premium вбудована пісочниця - відокремлене місце, в якому IT-фахівці, адміністратори тестують програми, розширення. Пакет володіє новими функціями, їх можна переглядати, незалежно від виробничого робочого процесу.

Моніторинг релізів. Доріжки релізів передбачають отримання оновлень, нового функціоналу Jira Software. При постійному впровадженні програмних продуктів внесення змін відбувається, коли вони активні. Перед розгортанням в виробничий простір, оновлену версію в пісочниці можна протестувати. Пакетні хмарні релізи оновлюються кожні два тижні.

Доступ до сайту дозволеним IP-адресами. Для підвищення рівня безпеки встановлюйте дозвіл тільки довіреним IP-ідентифікаторам.

Преміум-підтримка 24/7. Фахівці компанії виробника протягом години відреагують на критичну ситуацію, та допоможуть у вирішенні питань. Підтримка працює цілодобово без вихідних днів.

У Jira Software Cloud Premium - необмежене сховище . Це означає, що у Вашому розпорядженні завжди є необхідні інструменти для планування, координації, розподілу завдань, відстеження проблем, і управління будь-якими проектами.

pic_2.jpg

Що вибрати?

Ми описали в матеріалі основні характеристики Jira Software Cloud Standard та Jira Software Cloud Premium, але остаточний вибір робити Вам. Враховуйте Ваші пріоритети в роботі відповідно до поставлених завдань.

Нижче представляємо таблицю, в якій наочно ще раз представлені відмінності продуктів Jira Software Cloud по двом пакетам.

Критерії порівняння Стандарт ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ JIRA Преміум ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ JIRA
Дошки Scrum і Kanban
Відставання
Гнучка звітність
Налаштовувані робочі процеси
Додатки та інтеграції
Резидентність даних
Дорожні карти Базовий * Передовий **
Автоматизація (одиничний проект)
Автоматизація (глобальна та багатопроектна)
Архівування проекту
Статистика адміністратора
Список дозволених IP-адрес
Пісочниця
Реліз треків
Угода про рівень обслуговування 99,9% часу безвідмовної роботи
Місце зберігання 250 ГБ безлімітний
Служба підтримки Стандартна підтримка (в робочі години за місцевим часом) 24/7 Premium Support (тільки англійською мовою)

  * Ця функція доступна для проектів, керованих компанією, і проектів, керованих групою.
** Ця функція доступна тільки в проектах, керованих компанією.