Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Забезпечення захисту фінансових компаній у 2017 році

Забезпечення захисту фінансових компаній у 2017 році

Аналітики з ірландської компанії Experian склали список сучасних способів організації системи безпеки у 2017 році для компаній, чия спеціальність – фінанси.

Подібним компаніям доводиться складати і зберігати у себе величезні бази даних. І більша частина інформації відноситься безпосередньо до клієнтів (особисті відомості, дані щодо здійснених операцій та інше). Зловмисники можуть скористатися такими даними, якщо вони погано захищені, а також це може призвести до підриву репутації компанії і величезних грошових збитків.

Багато фінансових організацій створюють спеціальний софт для своїх клієнтів, щоб ті могли простіше і швидше здійснювати всі дії через додаток. Однак саме через таке рішення компаній злочинці можуть легко заволодіти усіма призначеними для користувача даними, зламавши аккаунт. З цієї причини питання забезпечення безпеки – один з найголовніших і важливих для подібних компаній. Але з іншого боку, не можна просто відмовитися і від варіанту з клієнтськими онлайн-сервісами через неймовірну конкуренцію у сфері фінансових послуг, тобто, чим зручніше використовувати всі можливості організації, тим успішніше вона буде. Це означає, що завжди повинна дотримуватися певна рівновага між забезпеченням захисту даних та комфортністю використання такого сервісу.

Зазвичай фінансові організації не намагаються придумати щось інноваційне, а йдуть перевіреним шляхом. Тобто, для входу в особистий кабінет існує пароль та логін, а також при проведенні будь-яких ускладнених операцій потрібна ідентифікація користувача за допомогою СМС-коду, який автоматично відправляється на пристрій клієнта.

Але такий спосіб не може дати стовідсоткової гарантії захисту даних і крім цього сильно ускладнює і уповільнює всі дії користувача. Але є і дещо інший підхід до аутентифікації клієнтів і підтвердження операцій. Один з найсучасніших методів – це повна процедурна перевірка клієнтського пристрою. Вона сама визначає ступінь небезпеки для певної дії і вже вибірково встановлює якісь додаткові засоби ідентифікації, наприклад, той же СМС-підтвердження.

У минулому році відсоток організацій, які були впроваджені спеціалізовані клієнтські онлайн-сервіси, помітно зріс, але також це сприяло зростанню рівня кіберзлочинності. Тому повним ходом почалася розробка найбільш сучасних і надійних систем безпеки для онлайн-банкінгу. Багато фінансових компаній воліють хмарні IT-схеми (система Solution as a Service) для підтримки безпеки. Зокрема серед хмарних рішень для великих підприємств варто відзначити Nessus Cloud від Tenable, рішення допоможе помітно зменшити час впровадження і витрати на роботу IT-структури.

Передбачається, що кількість атак на банківські онлайн-сервіси не зменшиться, а зросте. А саме, в B2C – зростання крадіжок особистої клієнтської інформації і даними онлайн-операцій, в B2B – вдосконалення систем безпеки як для інформації, так і для самих компаній. Зважаючи на це стають зрозумілими причини екстреного запровадження найбільш прогресивних методів у сферу забезпечення захисту даних (наприклад, система процедурного підходу, який залежить від рівня небезпеки). Крім цього з'явиться необхідність появи крос-канальної безпеки. Вона допоможе помітити будь-яку небажану активність і визначити ступінь довіри до даного пристрою і користувачеві.