Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
TechSmith Snagit: 9 кейсів спрощують життя з допомогою запису екрану

TechSmith Snagit: 9 кейсів спрощують життя з допомогою запису екрану

Ти відправляєш посилання, потім пишеш щось на кшталт «подивися за посиланням, що я знайшов. Прокрути кілька екранів вниз сторінки..». Якби Snagit був людиною, тоді б він сказав: «Давай, просто поділися!»

Snagit корисний коли потрібно показати іншим те, що ти бачиш на моніторі свого комп'ютера. Іноді, статичне зображення захоплюване з екрану, зване скріншотом – підходящий варіант. У тому випадку, якщо зображення вимагає пояснення, краще підійде скрінкасти.

На відміну від традиційних фото або відео, записаних камерою, програма Snagitпросто необхідна для захоплення зображення або запису екранної активності.

З інструментом Snagit зі складу програми, ви можете спілкуватися більш йомко, використовуючи запис екрану або створення скріншоту, а не просто відправляючи текст. Ви можете показати саме те, що співрозмовник повинен перевірити, не покладаючись тільки на слова. Ви навіть можете просунути свої функції захоплення екрану на рівень вище і підключати запис з веб-камери, яка буде корисна, коли вам потрібно для створення і зміцнення відносин.

У яких випадках ви будете використовувати захоплення екрану?

Можливо, Вас зацікавить, в яких випадках ви можете використовувати скріншоти. Можливості нескінченні! Будь-яка ситуація, коли потрібно пояснити складні речі або запобігти плутанину, є гарною можливістю, але не єдиним варіантом - використання функцій захоплення екрану.

І так, 9 способів зробити життя простіше з Snagit.

1. Звернення в техпідтримку. Надсилайте скріншот екрану, щоб фахівці відразу зрозуміли в чому проблема.


2. Зберегти важливі речі, які захочеться переглянути пізніше.


3. Дати зворотний зв'язок колезі.


4. Відправити особисте відео клієнту.


5. Допомогти клієнту чіткою інструкцією, яка пояснює, як розв'язати задачу.


6. Поділитися коротким відео.


7. Створити мем, для відправки по e-mail або використання в соцмережах компанії.


8. Створити інструкцію по документу для клієнта.


9. Створити вибіркову презентацію, записавши слайди в PowerPoint.


Ось список тих кейсів, які зроблять щоденну рутину простіше.