Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Сервіси G Suite – офісна інфраструктура в хмарах

Сервіси G Suite – офісна інфраструктура в хмарах

Сервисы G Suite

Сервіси G Suite забезпечують можливості для роботи з документами, взаємодії віддалених і локальних співробітників, а також високий рівень інформаційної безпеки. При цьому отримати доступ до сервісів можна в будь-який час, з мобільного або стаціонарного пристрою, у будь-якому місці, де є підключення до Інтернету. Простий і легкий доступ до потрібної бізнес-інформації дозволяє ефективно працювати та швидко приймати правильні рішення. Простота взаємодії між співробітниками робить ефективним створення продуктів або надання послуг клієнтам. Високий рівень інформаційної безпеки забезпечує стабільність бізнесу, а це важливо для клієнтів компанії.

G Suite – це інтегрований пакет хмарних додатків, кожне з яких надає потрібний для роботи офісний сервіс.

Захищена корпоративна електронна пошта Gmail забезпечує обмін електронною поштою, причому без реклами. Для комфортної роботи в ній інтегрований месенджер, є можливість здійснювати відео і голосові дзвінки, обмінюватися файлами, призначати і делегувати завдання. Легко настроюється персональний домен електронної адреси.

Відеоконференції для співробітників можна організувати за допомогою програми Google Meet. Приєднатися до таких зустрічей з мобільного або стаціонарного пристрою може кожен, у кого є Google-аккаунт. Відеодані шифруються, забезпечено високий рівень конфіденційності.

Google Chat надає можливість обміну простими текстовими повідомленнями між співробітниками і в окремих групах. Можна організувати окремі віртуальні чат-кімнати для обговорень всередині проектних команд або цілої компанії, а також із зовнішніми користувачами. Налагоджена інтеграція з іншими додатками G Suite, можна обмінюватися файлами, документами, завданнями. Забезпечена конфіденційність.

Календар, хмарний додаток з пакету G Suite допоможе організувати робочий день, з ним зручно планувати зустрічі з іншими співробітниками або інші заходи. Для планування спільних справ або розуміння рівня зайнятості в компанії можна створювати групові календарі. Надані зручні можливості перенесення даних календарів з інших сервісів. Зручно користуватися нагадуваннями про заходах.

Додаток Keep надає зручні можливості для колективної роботи з нотатками, списками, фото і важливою інформацією. Передбачений зручний пошук і інтеграція з G Suite.

У складі сервісів G Suite знаходяться зручні додатки для створення і роботи з контентом. Програми, Документи, Таблиці та Презентації дозволяють працювати з текстовими документами, табличними даними та презентаціями так само легко, як і за допомогою програмного забезпечення на персональному комп'ютері. Важлива особливість, над одним файлом може працювати відразу кілька співробітників. Забезпечена підтримка всіх популярних форматів файлів, а також конфіденційність роботи над документами на стаціонарних і мобільних пристроях.

Для зберігання контенту пропонується використовувати Диск. Це централізоване сховище файлів з безпечним загальним доступом. На сьогодні його обсяг обмежений значними 30 Тб в базовому тарифному плані, в інших тарифних планах обсяг хмарного сховища для великої кількості користувачів не обмежується. Забезпечена можливість швидкої і зручної роботи з файлами на Диску.

Хмарний додаток Сайти дозволить створити красиві сайти компанії без уміння програмувати або створювати гарний дизайн. Над ними можуть працювати безліч співробітників одночасно. Примітно, що такі сайти оптимізовані для різних екранів, вони красиво відображаються на великих моніторах і екранах мобільних пристроїв.

На сайті компанії можна інтегрувати додаток Форми для опитувань і анкетувань співробітників і клієнтів компанії. Дані можна аналізувати, наприклад, Таблицях чи інших додатках.

Додаток Currents надає інструменти для формування продуктивних спільнот. Це полегшує досягнення спільних бізнес-цілей, наприклад, в рамках проектних команд та сприяє успіху компанії.

Cloud Search забезпечує швидкий і релевантний пошук всередині і за межами інформаційного масиву компанії, яка користується сервісами G Suite. В Cloud Search використовуються пошукові механізми Google.

Інтеграція, автоматизація та розширення вже наявних функціональних можливостей додатків G Suite можлива з допомогою Apps Script. При цьому не потрібно глибоких знань програмування, але можна використовувати HTML, CSS та JavaScript. Додаток Apps Script дозволяє швидко створити рішення для автоматизованого виконання рутинних операцій або налагодження зв'язку між додатками. API G Suite дозволяють створювати інтегровані рішення з безліччю сервісів Google.

Для управління і забезпечення безпеки в G Suite використовуються такі ж механізми, що і в інфраструктурі Google. Необхідні для цього інструменти зведені в єдиний додаток Консоль адміністратора. Для розширеного управління обліковими записами, пристроями і програмами може застосовуватися Cloud Identity Premium. Окремий додаток Управління кінцевими точками використовується для управління мобільними пристроями, які можуть належати або не належати компанії, і на яких обробляються корпоративні дані. Розширені можливості зберігання, архівування та пошуку даних забезпечує додаток Сейф. Функціональність адміністративних додатків визначається тарифними планами клієнтів сервісів G Suite.

Користувачам G Suite надається цілодобова підтримка.