Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Які звіти дозволяє створювати Microsoft 365?

Які звіти дозволяє створювати Microsoft 365?

Какие отчеты позволяет создавать Microsoft 365?

Якщо Ви в пошуку найкращих рішень для моніторингу та аналітики, які можна швидко розгорнути і впровадити в Office 365, SharePoint і Teams, ця стаття для Вас. Ми розглянемо кращі способи створення діаграм, графіків і панелей моніторингу Power BI. Такі інструменти, зазвичай вбудовані в PowerBI, однак не всі про них знають. Microsoft розкидала центри відповідності і безпеки, Adoption Kit'и, консультантів з впровадження та центри адміністрування, по всьому облікового запису Microsoft 365. Вони часто ненавмисно добре заховані за різними посиланнями, які ведуть в аккаунт. У цій статті розглянемо, де знайти безкоштовні розширені можливості аналітики PowerBI, для використання її в цілях відстеження різної статистики та створення звітів.

Office 365 PowerBI, аналітика навантаження і використання

Даний вид звіту, дозволяє повідомляти користувача про всіх можливих навантаженнях, продуктивності, використання пам'яті і т. д. Інструмент дозволяє налаштувати аналітику з графіками для відстеження даних Exchange, OneDrive, SharePoint, Skype For Business And Teams, Yammer.

Використовуючи клієнт, необхідно перейти до порталу Microsoft, і там побачити ряд доступних звітів. Деякі з них були додані нещодавно. Всі доступні звіти, можна підключити собі, і спостерігати за потрібними даними у своїй панелі керування PowerBI.

Office 365 PowerBI, аналитика нагрузки и использования

Список розширень, доступних для отримання аналітичних даних:


Email Activity. Дозволяє відстежувати використання різних продуктів користувачами організації. В основному, це стосується використання електронної пошти.

аналитика с помощью PowerBI и Microsoft 365

Mailbox Usage. Даний тип звіту, який відображає інформацію щодо використання користувачами електронної пошти: кількість відправок листів, кількість отриманих листів, робота з зустрічами, використання сховища і т.д.

Office activations. Дана панель моніторингу, дозволяє відслідковувати, які продукти були активовані в рамках кожного аккаунта, кількість пристроїв, на яких активовані продукти і т.д.

Email apps usage. Дозволяє відстежити які версії додатків використовують користувачі, а також інформацію про кількість додатків, які підключені до Exchange Online.

Microsoft 365 groups. Даний віджет, може відображати дані про групи: кількість груп, скільки груп створюється, скільки використовується/не використовується.

Список расширений, доступных для получения аналитических данных Microsoft 365

OneDrive for Business activity. Дозволяє відстежити активність користувачів, при роботі в хмарних сховищах: кількість завантажених файлів, загальні файли і т.д.

OneDrive for Business usage. Картка дешборду, дозволяє відстежувати аналітику використання сховища користувачами і групами, кількість завантажених файлів, об'єм сховища. Крім цього, доступна аналітика по кожному користувачеві, і його сховища.

SharePoint site usage. Перегляд кількості створених сторінок і порталів в Sharepoint, кількість завантажених файлів, об'єм сховища для всіх порталів, кількість створених сторінок кожним користувачем.

Список расширений, доступных для получения аналитических данных Microsoft 365

SharePoint activity. Перегляд активності користувачів, кількість завантажених і загальних файлів, наявність ліцензій у користувачів, у рамках SharePoint.

Skype for Business Online activity. Зведений звіт по активності користувачів Skype For Business. Дозволяє переглядати статистику використання Skype для здійснення дзвінків, статистку про створених конференціях та статистику щодо підключення користувачів до конференцій.

Skype for Business Online conference organized activity. Розширений звіт по створеним конференцій в Skype for Business Online. Ця панель містить розширені відомості щодо кількості листування, спілкування за допомогою голосу/відео, веб-додатки, кількістю дзвінків Skype ззовні і т.д.

Skype for Business Online conference participant activity. Даний віджет повністю повторює функції описаного вище, з однією зміною: всі дані беруться з боку не творця конференцій, а учасника.

Список расширений, доступных для получения аналитических данных Microsoft 365

Skype for Business Online peer-to-peer activity. Отримання статистики по всій Skype-активності, в розрізі peer-to-peer спілкування, тобто однорангових сеансів.

Yammer activity. Цей звіт охоплює дані сервісу Yammer, про кількість створених публікацій, лайку, прочитання.

Yammer device. Цей звіт надає інформацію про те, з допомогою яких пристроїв використовується Yammer. Кількість користувачів, типи пристроїв з фільтрацією за певний період.

Yammer groups. Даний звіт дозволяє отледить активність груп користувачів в Yammer, за різними параметрами: остання активність, кількість учасників/публікацій, адміністратор групи і т.д.

Microsoft Teams user activity. За аналогією із звітами по Yammer, даний віджет дозволяє відстежити активності користувачів в сервісі Microsoft Teams: дзвінки, зустрічі, повідомлення в каналах, активні чати.

Список расширений, доступных для получения аналитических данных Microsoft 365

Microsoft Teams device usage. Цей звіт дозволяє оцінити, які з пристрою та операційні системи використовують користувачі, для доступу до Microsoft Teams.

Всі звіти мають гнучкі налаштування і дозволяють налаштовувати різні параметри для відображення на графіках і в таблиці. Також, адміністратору доступні на вибір різні періоди, для більш гнучкого відстеження статистики. Крім того, адміністратор може створювати різні дешборди і додавати туди потрібні йому віджети, для більш швидкого і точного отримання інформації. Особливістю Microsoft 365 є комплексність, яку не може запропонувати жоден конкурентний продукт. Купуючи максимальну ліцензію, компанія отримує всі необхідні інструменти, для ефективної взаємодії, продуктивної спільної роботи, швидкого спілкування і т. д. Але найголовніше, це можливість синхронізувати дані з усіх програм, і відслідковувати будь-яку статистику, складаючи складні звіти.