Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Як віддалено поділитися екраном з іншим користувачем у програмі AnyDesk

Як віддалено поділитися екраном з іншим користувачем у програмі AnyDesk

anydesk_head_ua-min.jpg

Спільне використання робочого столу в AnyDesk робить вашу роботу простою та зручною.
Функція Демонстрація екрану дає змогу віртуально переглядати робочий стіл іншої людини з будь-якої точки планети. Це означає, що в режимі реального часу можна швидко взаємодіяти з користувачами по всьому світу, і вже не потрібно надсилати скріни або записувати екран. Опція є особливо корисною для офісних співробітників при обговоренні якихось робочих моментів. Лише кілька секунд – і Ви бачите екран свого колеги, вам необов'язково бігти до його кабінету чи їхати до іншого міста.

Що таке спільне використання екрана?

Це нагадує відображення презентації на великому екрані перед аудиторією. Адже, погодьтеся, дивитися в режимі реального часу файл, аналізувати, обговорювати його зручніше, ніж надсилати знімок.

Віддалена робота зараз набуває все більшої популярності, і людина може не помітити якийсь файл серед інших листів. Інструмент спільного використання екрана допоможе вирішити робочі питання миттєво, не відкладаючи. У статті ми підготували покрокове керівництво про те, як легко поділитися екраном за допомогою AnyDesk.

Як поділитися екраном в AnyDesk

Для демонстрації екрана з іншою людиною у Windows через AnyDesk вам потрібно зробити кілька простих дій.

1. Завантажте програму AnyDesk . 

Зробити це Ви можете або безкоштовно для індивідуального використання або придбати ліцензію, якщо використовуєте програму професійно. При першому запуску AnyDesk відкриється головний екран, де можна знайти ідентифікатор AnyDesk (ID) та псевдонім, які потрібні для підключення до пристрою. Також на екрані поруч із ідентифікатором побачите кнопку "Запросити" (Invite). 

Головний екран-.jpg

Головний екран AnyDesk

2. Поділіться ID або запросіть на сеанс.

Для дозволу вхідного підключення до пристрою за допомогою AnyDesk скористайтеся наведеними нижче варіантами.
Варіант 1. Надішліть ідентифікатор певній людині, з якою хочете поділитись екраном. Таким чином, він підключиться до вашого пристрою. Будьте уважні і повідомляйте ідентифікатор тільки знайомим людям. Натиснувши правою кнопкою миші на ідентифікатор, виберіть «Запросити по електронній пошті». Створений лист із ідентифікатором/псевдонімом надішліть потрібному адресату.
Після завершення сеансу іншому користувачеві буде відображено ваш ідентифікатор у розділі «Недавні сеанси». Іншим разом, коли ви будете ділитися екраном, користувачеві потрібно двічі натиснути на адресну табличку для надсилання нового запиту на підключення на ваш пристрій.
Варіант 2.Якщо у вас вже є ідентифікатор AnyDesk іншої людини, ви можете ввести його у спеціальному вікні, яке з'явиться, коли натисните кнопку «Запросити». Інший користувач отримає запрошення на сеанс, він може натиснути кнопку «Прийняти», після чого буде з'єднання з вашим пристроєм.
Як відправник запрошення, ви можете заздалегідь встановити певні дозволи для сеансу. Вибраними правами людина може скористатися після підключення до пристрою. 

invite.png

Спливаюче вікно із запрошенням на сеанс

3. Надішліть запит сеансу 

Користувач приймає запрошення на сеанс і доступ до вашого пристрою буде відкритий, для цього потрібно повторно приймати його вхідне з'єднання. Усі необхідні дозволи ви вже встановили на попередньому етапі. Для забезпечення безпеки запрошення діє лише протягом 2 хвилин. Враховуйте це при підключенні іншого користувача. У розділі «Запрошення» (Invites) на головній сторінці AnyDesk перегляньте історію вихідних та вхідних запрошень. Також у вас є можливість скасувати невиконані запити будь-якої миті.
Коли Ви відкриваєте доступ до Вашого пристрою без запрошення (див. Варіант1), Ви отримуєте прямий запит на сеанс. Перед підтвердженням ви можете змінити дозволи, які ви бажаєте надати. З'єднання буде встановлено лише після натискання кнопки підтвердження.

Accept-Window.jpg

Вікно прийняття запиту сеансу

Рекомендації щодо безпеки сеансу:

  • якщо головне призначення Вашого сеансу – лише спільне використання екрана, рекомендуємо зняти всі дозволи. Так інший користувач не зможе взаємодіяти з робочим столом. В цьому випадку людина не зможе користуватися мишею, клавіатурою, буфером обміну, файловим менеджером, екранна дошка також буде відключена. Дозволи можна визначити через спеціальні профілі роздільної здатності сеансу;

  • Використовуйте попередньо встановлені профілі, наприклад профіль загального доступу до екрана. Він дозволить пасивно переглядати екран, створювати власні індивідуальні профілі.

permission-profile.png

Налаштування профілів дозволів AnyDesk у меню налаштувань

  • використовуйте чат для комунікації з людиною у разі виникнення запитань, уточнень. Рекомендуємо дозволяти запис екрана. Це зручно і корисно, наприклад, при розміщенні навчальних матеріалів через спільне використання екрану. Інша людина за можливості зможе переглянути сеанс будь-коли. Такі дозволи можна встановити в налаштуваннях безпеки перед сеансом, а також за бажанням змінити по ходу сеансу.

  • якщо інший користувач захоче щось показати, намалювати на екрані, активуйте дозвіл використання вбудованої дошки для візуалізації. Після завершення сеансу ви можете вимкнути користувача, який підключився до Вашого пристрою. Для цього необхідно скасувати сеанс у вікні підтвердження.

Як бачите, AnyDesk – простий спосіб ділитися своїм екраном, не турбуватися за нестабільність або про небезпечність з'єднання.
AnyDesk пропонує багато функцій від демонстрації екрану до вирішення складних завдань IT-адміністрування.

Програма повністю відповідає стандартам безпеки. Придбайте AnyDesk та переконайтесь у багатофункціональності та зручності цього рішення.