Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Отримуйте програмне забезпечення протягом декількох хвилин з моменту розміщення замовлення! Автоматична система працює цілодобово 24/7
Як буде виглядати майбутнє роботи в компаніях

Як буде виглядати майбутнє роботи в компаніях

Якщо ви працюєте на досить великому підприємстві, то напевно, замислювалися про те, який потенціал може мати компанія, якщо всі її частини будуть працювати як трансмісія боліда Формули-1. І хороші керівники, завжди думають, як побудувати робочий процес для оптимальної віддачі команди, з урахуванням впливу великої кількості факторів.

Робочі інструменти повинні адаптуватися під людей, щоб можна було виконувати потрібну роботу швидко і вчасно. Виробники приділяють особливу увагу трендам, які впливають на команди, для кращого розуміння майбутнього розвитку їхнього продукту. Усе це потрібно для зменшення зусилля та швидкого розкриття повного потенціалу своїх команд.

Бути частиною мережі, а не ієрархії

Ми живемо в часи четвертої промислової революції, підприємства роблять упор на тенденції сучасного світу і переходять на цифрове вимірювання. Це призводить до того, що підприємствам і компаніям, доводиться постійно вдосконалюватися, покращуючи і оптимізуючи робочі процеси. Єдиний спосіб встигнути за поїздом прогресу – це змінити методи роботи і почати працювати по-новому.


Для цього, компаніям необхідно зосередитися насамперед на працівниках, їх розвитку і інструментах, які вони використовують і визначити, як краще всього, командам працювати разом. Основна ідея в тому, щоб перестати фокусуватися на неефективність і почати працювати над ефективністю.

Є велика ймовірність, що Ваша організація слід бюрократичного ладу. Але це вже минуле століття, бюрократія – пережиток свого часу. У часи цифрового світу - тонни паперів, повільної передачі даних і фізичні архіви, вже зовсім неефективні і вимагають зміни всього технологічного процесу. Зараз, компаніям потрібно націлюватися на високу швидкість, гнучкість і ефективність.


Цього можна досягти лише повною ліквідацією бюрократичної драбини та об'єднання всіх співробітників в одну мережу. З урахуванням усіх факторів, необхідно підключати кожного працівника і давати йому розвиватися і використовувати весь свій потенціал, налагодження таких образів ефективності роботи всієї компанії. З недавніх досліджень, лише 14% керівників компаній, підтвердили, що домоглися успіху виключно за рахунок ієрархічної структури взаємовідносин у колективі.

Припиніть розглядати організаційну діаграму як лінійну карту, настав час подивитися по сторонам. Використовуйте це меню, для створення більш гнучкої та ефективної командно-орієнтованої моделі ієрархії. З такою моделлю організації команд, взаємодія людей стає більш звичним, і робота стає взаємозв'язаною і більш ефективною. З таким способом організації роботи, простіше збирати команди, а весь саме в командах, куди входять тільки люди з певними навичками і знаннями, ведеться справжня робота.

Але хто буде відповідальним?

Впроваджуючи командну систему роботи означає, що необхідно вести постійну звітність. Один із способів це зробити - це створити культуру відкритості і прозорості в роботі, розділяючи особисті і корпоративні цілі. У деяких організаціях введені інформаційні портали, які оновлюються в реальному часі, які можуть вимірювати деякі показники, наприклад, залучення клієнтів, задоволеність клієнтів, утримання співробітників і т. д.

Компанія Atlassian пропонує OKR модель, яка передбачає цілі та результати, де кожен відділ і команда, повинні досягти своїх цілей, які в сукупності складають цілі компанії. Успішність такої моделі роботи в тому, що основна мета – результат.

Майбутнє автоматизовано

Якщо раптом, Ви упустили цей момент, роботи вже тут, і вони забирають нашу роботу. Але не треба паніки, вони виконують лише одноманітні повторювані завдання. Це гарна новина для керівників компаній – тепер частину процесів можна автоматизувати. З-за того, що автоматизація звільняє час і зменшує когнітивне навантаження, співробітники стають більш продуктивними та ефективними. Якщо розглядати з точки зору команди, в такій ситуації, можна додати кілька додаткових функцій на відділ, без додавання нового співробітника.

Завдяки впровадженню в структуру компанії, автоматизації, стає можливим швидше знаходити необхідну інформацію, отримувати зворотний зв'язок і швидше направляти питання на конкретних співробітників. Все це можливо завдяки використанню продуктів Atlassian, який розробляє подібні рішення.

Але є і підводний камінь. Впроваджуючи автоматизацію, необхідно добре продумати всі інші робочі процеси в компанії, оптимізувати деякі з них. Зі збільшенням вільного часу, важливо не витрачати його на зайві, непотрібні завдання. Це може бути поглиблення стратегічне планування і побудова оптимізованих бізнес-процесів. Це означає, що в процесі роботи, Ви будете стикатися з великою кількістю проблем, і вирішуючи їх, можна буде ще краще оптимізувати свої робочі процеси і досягти нових вершин

Починайте підготовку до майбутнього сьогодні

Не дивно, але процес прийняття рішення, теж робочий процес, і чим швидше йде робота, тим частіше з'являються моменти прийняття рішень. Це відбувається з причини наявності цілей і відсутність керівництва. З боку керівництва, не потрібно говорити людям як робити свою роботу, а скоріше потрібно радити, що робити. Ви здивуєтеся, але це самий ефективний спосіб роботи. З цієї причини, якщо немає ієрархії керівництва та відповідальності, рішення повинні приймати на кожному рівні, і кожен співробітник має право голосу. Останнім часом, все частіше працівники можуть самі приймати важливі рішення, тільки інформуючи керівництво про отримані результати.

Кращий спосіб завжди бути на хвилі, це стежити за тенденціями і забезпечувати свободу в своїй компанії. Світ постійно змінюється, тому і компанія під нього підлаштовуеться. Як казав Авраам Лінкольн: «Найкращий спосіб передбачити майбутнє – це створити його».